Ny digital kunderejse for nudecph

Projektopsummering

Nudecph har gennemgået en repositionering, nyt design og sammenhængende digital kunderejse på Paid Social og E-mail automation. De er nu blevet markedsledende i kategorien og har for nyligt skaleret virksomheden til både Stockholm og London. 

Målsætning

En repositionering af brandet samt en ny digital kunderejse på Paid Social og e-mail. 

Tidshorisont

+12 måneder

Digital kunderejse

Projektopsummering

Lilly havde udfordringer med at drive konverteringer gennem deres opslag og annoncer på Facebook og Instagram. Ligeledes var de meget udfordret på både åbnings- og konverteringsrate igennem deres E-mails. De tog derfor kontakt til New Consulting og sammen lagde vi en plan for at vende skuden på blot 3 måneder.

Målsætning

Forøg synlighed og konverteringer på Facebook, Instagram og E-mails.

Tidshorisont

3+ måneder

Resultat

– Konverteringsrate på Facebook & Instagram ligger nu stabilt 44% højere.
– Konverteringsrate på E-mails er steget med 27%
– På 3 måneder fik Lilly 588 nye følgere på Facebook
– Åbningsraten i E-mails er på næsten 17% (Tidligere 2-3%).

Skal vi hjælpe dig?

Vi vil meget gerne hjælpe med at styrke jeres digitale synlighed og skabe resultater der kan ses på bundlinjen.