Ny digital mediestrategi for AugustinusCare

Projektopsummering

Vi hjalp AugustinusCare med en ny mediestrategi. Her prioriterede vi leads ads og førstepartsdata, til at bygge en tilpasset digital kunderejse.  

Målsætning

Ny digital mediestrategi og afvikling af Paid Media på LinkedIn, Google Ads og Meta.

Tidshorisont

6+ måneder

Resultat

– Konverteringsrate på Facebook & Instagram ligger nu stabilt 44% højere.
– Konverteringsrate på E-mails er steget med 27%
– Åbningsraten i E-mails er på næsten 17% (Tidligere 2-3%).

Projektopsummering

Lilly havde udfordringer med at drive konverteringer gennem deres opslag og annoncer på Facebook og Instagram. Ligeledes var de meget udfordret på både åbnings- og konverteringsrate igennem deres E-mails. De tog derfor kontakt til New Consulting og sammen lagde vi en plan for at vende skuden på blot 3 måneder.

Målsætning

Forøg synlighed og konverteringer på Facebook, Instagram og E-mails.

Tidshorisont

3+ måneder

Resultat

– Konverteringsrate på Facebook & Instagram ligger nu stabilt 44% højere.
– Konverteringsrate på E-mails er steget med 27%
– På 3 måneder fik Lilly 588 nye følgere på Facebook
– Åbningsraten i E-mails er på næsten 17% (Tidligere 2-3%).

Skal vi hjælpe dig?

Vi vil meget gerne hjælpe med at styrke jeres digitale synlighed og skabe resultater der kan ses på bundlinjen.